Monday, November 2, 2009

pillow..pillow..pillow

beberapa hasil drpd org yg banyak keje tp pegi tambah lagi keje ngan buat pillow xberfaedah nih dari kain perca yg xsudah2 duk guna kain dari baju kurung mia...sampaikan adik bongsu kat umah tu duk membebel.kakak ni xabes2 guna kain sama.xda kain lain dah ke...muahahha .dah mcm2 versi bentuk dah buat dari kain yg samaaaaaaaa.mesti korang rasa nak lempang je tgk tuan blog nih yg kedekut sampai kesudah x p beli kain lain kan????????hahhahahaha

dari dulu kan suka benar wat bantal tingkat2 nih...nak panggil nama apa bantal tengkat2 cam nih???? trio pillow leh? huh lantak la labu


nampak cam hbag je kan...mmg betul2 xda motif buat benda nih n tatau apsal p buat



apa yg boleh di bagitau ialah sume benda xberfaedah diatas dibuat sbb geram tgk renda2 ngan bunga2 yg terbiar xdigunakan dgn sebaiknya....sekian terima kasih daripada tokey barang buruk...hahhahah

3 comments:

-DiraDiya- said...

apa plk buruk!!..
cntik la wani..
cntik sgt!!..
kalo free.. tlg deko uma ku plk ek??..

ieja said...

rajin & kreatif sungguh la wanie ni.....ada jer benda nak buat..bila la akak ni nk rajin& kreatif cam wanie ni..tangan tak berseni langsung...

Rizziela said...

tangan berseni sungguh wani ni