Tuesday, September 29, 2009

tin sekut tahun 90 an

lupa tul nak amik pic tin nih sebelum buh gesso.tin nih me rembat kat umah mil la...huhuhu mil mmg sporting tul dia siap pegi cari lam stor harta karun dia tu...

tempat kejadian: tgh ruang tamu...kalau ada org datang umah wktu nih mmg pengsan

save duit xyah beli pasu bunga
bukan org tau pon tu tin buruk kan...ekekeke

tin sekut nih expired tahun 1992

tin yg kecik sket tu me siapkan pagi raya masa yg lain2 pegi solat raya gile gigih nak kasi siap jgk ..hahahha

tin kecik kiri kanan tu tin minyak yu yi symia je tu...
alang2 nak perabihkan gesso yg terlebih...



6 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

wani ni mmg kreatif..kan best kalau atul kreatif macam wani...

mamafaris said...

klu sy nk blaja..ada yg sudi ajarkn x???suka la sbb english style..sweet sgt..

wanie @ suzie said...

atul: boleh je atul...kalau belajar sume pon boleh buat

mamafaris:ym je kat wani. nanti wani ajar ok.

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

wahh..sgt santekk hokeyy.. k.e-caR pun ber-decoupage lorr.. tnjuk ajar ku sifuuuuuuuuuuu....

wanie @ suzie said...

kak ecar pon nak berdecoupage jugak ye...meh2 kita sama2 main gunting2 tisu ye

Rizziela said...

wanie..
saya pun tingin nak belajar...
teruja sangat tenogk...cantik giler