Tuesday, July 28, 2009

decoupage pink..... pink..... pink....

kali nih abes frying pan ngan dulang jd kaler pink...mrG pon dah pening tgk banyak pink kat dapur hijau me tu.dia plak mmg anti pink ...muahahaha.nasib baba la yer...

sebelum-mati la montot pan yg itam legam pon nak tunjuk gak....hahhaha

selepas- sumpah me tatau lgsg rupanya nak guna doily ada caranya....
sbbnya me pakai sealer je..so doily tu dah xnampak rupa doily..hahahah

sebelum-kalau tgk nih mmg dah boleh buang la kan.

selepas- tp bila tgk yg nih lak cam xmo buang..hehhe

sebelum

selepas- lekat bunga pakai hentam sbb masa nih dah malas sgt dah nak buat

sebelum-sekali lagi tayang montot itam

selepas-tatau nak tulis apa kat tgh tu.


semua tu belum varnish lagi.sangkut je dulu.tp kalau malas biar je cam tu.hahahhaha




9 comments:

-DiraDiya- said...

sila bg pressie kt sy bebnda ni sume..
miahahahha..

SuZiE said...

cane wanie buat sume ni??? cat, pastu tempek2 je ke?? lawa la.. rajin tul..

merpati66 said...

fuyoooooo bravoooooooo cantiknya dah kena make up kan kan...

wanie @ suzie said...

to dira : tggu besday la baru leh kasi pressie...hehehh

to suzie : sealerkan,gessokan,catkan kaler yg suka,gunting tisu+sealerkan,varnish=siap!!!

to kak ida : xleh lawan akak buat keje kemas...wani punya chomot..kekek

SuZiE said...

wanie, pkai cat ape2 pon bleh ke?? pkai water colour @ poster colour bleh ke?? suzie tatau lgsng... bile tgk wanie but cam teringin nk wat plak.. heheh..

wanie @ suzie said...

aiyaaa water colour xleh la...cat nih guna acrylic paint.

SuZiE said...

ekekek... sori le ye.. suzie tatau.. ingtkan main blasah pakai cat pape pon bleh..

wanie @ suzie said...

belajar la buat jugak suzie...best tau buat benda nih,umah pon cantik

SHIMA said...

fuyyoooooo.......cantik ar...wanie guna kertas apa? pasni leh guna x pan tu...hehe..sungguh cretip