Wednesday, February 17, 2010

symia 14mos

hai kawan2 n anty2 yg cute sume.dah lama ibu x citer milestone mia kan.asek2 citer pasal kraftangan dia je.dah la mia nak main2 ngan barang2 dia pon xboleh.asal pegang je kene sepuk kat tangan.naik fobia mia tau.last2 mia malas dah nak main kraftangan ibu.biar la.... mia pon ada banyak buku2 lagi  yg boleh mia main.kan....kan....kan....mia merajuk ngan ibu.


skang nih mia dah boleh berlari dahhhhhhhh la.mana ada jalan mcm pompuan dalam pantang lagi dah.dasat tau ibu nih ada ke bagitau mia jalan camtu.kaber2 la sket kan.jatuh saham tul seb baik adam apple x pernah tgk mia strawberry jalan camtu.kalau x mesti xmo cintan cintun dah ngan mia.errkkk

org dah leh jalan sendiri pon sebuk je nak pegang2
ahaksss terlebih tonggeng pulak mia

hahhh tgk...nampak comel x mia jalan???
sila abaikan ibu mia yg tertonggek2 kat sebelah mia nih k

mia dah pandai ikut arahan.suruh je mia amik apa2 mesti mia pegi amikkan.bab kemas2 umah pon mia dah terer tau.kadang2 xpayah ibu suruh...laju je mia buat tau.hah mana nak cari anak yg rajin cam mia nih???

ibu sapu sampah
 mia tukang sepah
mcm pantun 2 kerat pulak

skang ni kalau pegi mana2 je kan mesti ada je yg cubit2 mia,pegang2 pp mia.kadang2 mia naik serabut.tp ibu lagi la over serabut sbb dia nak sopeng2 pon payah.asek tersekat2 je perjalanan dia.kadang2 terus lupa apa dia nak beli.mia tgh duk pk nih mcm mana nak kurangkan kegebuan mia nih.

pastukan ibu kata mia nih cakap banyak.mulut bising.suara kuat.suka membebel.tp mia rasa mia ikut ibu jugak....mia rasa la...

mmm ala dah malas nak pk.ekceli dah banyak la yg mia boleh buat.tp cukup setakat nih je la.kang cakap banyak2 kang bosan pulak.baik korang tgk pic je kan.
ok la tata. adios...i lap u ollsss

12 comments:

Azlina Ibu Alisha said...

aha..mia lawak2 dialog mia tuh..
tembamnyer..ibu alisha ade 1 soklan..
brape gelen air kah boleh muat dlm perut mia?
nantikan jawapannya selepas ibu mia dh jawab yer

nur rabiatul adawiyyah said...

semangat nye badan mia wani...comel betul...

Rizziela said...

cute la mia ni

cepatnya boleh jalan

ieja said...

geram sungguh la autie ieja tengok mia ni.....mia makan apa yrk..kasi tau sikit sbb dania sekarang tak nak makan la....huhuhu...moga mia membesar dgn sihat!!!!...

Hazlina Shahrel said...

comelnya ank ku sorang ni...
mia rajin2 la tolong ibu..

Naz-Segalanya disini said...

ya allah mia..jeles tgok ketembaman mia..pandai btol mama mia jaga mia ni..bagilah petua kat rikazz mia oii..bagusnya mia ni..dah lari dah ye

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

sangat tomei dan bam bam la miaa.... tomei nyaaaaa...

geraugebang said...

ha ha ha...montelnya...kedebab bom bom la mia ni..

Bubu said...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hello Friend, I love love love your blog, it‘s very interesting!!! I really like your style!! i‘ll visit you many times for sure honey.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Bubu said...

I‘d like to invite you to visit my fashion blog:

http://www.mydarlingbubu.com/

Thank you :). KISSES FROM SPAIN

•••HAVE A NICE WEEKEND•••

shakeymirza said...

comelnyeeeeeeee....
geram tengok pipi..rasa nak geget je... ^___^

Anonymous said...

minum susu ape ni??? tembammmmmmmmmmmmm.......gerammmmmmmmmmmmmmm.....maunye mia x serabut ari2 kena tegor..hohohoho...comel sgttttttttt!!!