Wednesday, November 11, 2009

sibudak demam

ni kali pertama mia demam.mia nih mmg jarang sgt sakit.setakat panas2 badan n berair hidung tp tu pon lam sehariu 2 je.tp dia ttp cam biasa je lasak dia.kali nih lain mcm lak rasanya.manja lebih.asek nak org dekat ngan dia pastu kepala tu lentok je kat badan kita.biasanya jangan harap la nak manja2 camtu ngan dia.asal kita nak rebahkan dia je meraung.tp kali nih dengan rela hati merebahkan diri kat pangkuan ibu dia nih.badan,mata,idung,pp sume panas.kita yg dukung dia pon sampai rasa nak demam jugak.yg xtahan nya kalau mia nangis ngan ibu dia sekali nangis... sedih tul tgk anak sakit.

tgk ar muka cam baru lepas nangis je kan.bibir tu merah menyala n panas sgt.haih xleh tgk pic ni lama2.mesti sedih


mia dah xkuasa nak layan org amik pic dia.

ni pakai lawa2 nih nak p antar adik balik asrama.xde maknanya demam2 pakai cam ni kalau kat umah....hahhahahahah

13 comments:

Mummy Fia said...

mia!!! bak la sikit lemak2 tu kasi fia...

adoi !! gambo last tu kiutt banget!!!

nur rabiatul adawiyyah said...

comelnye dier...semangat betul badan dier..makcik atul doakan mia cepat sembuh ye...

Hanna said...

demam + tembam..wani bg mia mkn apa?syoknya tengok body mia,mcm nak peluk-peluk je..hehehe..body khayra mcm tu je,nak jugak bagi dia montel mcm mia..huhu..

Naz-Segalanya disini said...

setuju dgn yg lain..tembamnya badan dia..mia demam sbb nak lari ni..

SuZiE said...

bape kilo la budak kecik ni..
sekali mia lesingg haikal.. gedebuk haikal jatuh.. hahahaha

-DiraDiya- said...

br je cite psl mia td..
wani xbgtau pn mia demam..
huhuhu.. cpt baik k mia..
demam org nk bsr kot..
wakakaka.. ada ke demam gtu??..
huhuhu..

MaMa aRiNa said...

siannya si budak demam ni.. tp maintain cute & tembam.. comel sgt..

Azlina Ibu Alisha said...

Mia, jom follow Ibu Alisha masuk 99 Hari Tanpa Nasi..

wanie @ suzie said...

mummy fia : kalau leh buang lemak tu dah lama ku buang laling...pic yg last tu xclusif tau..haha

atul : tq aunty atul...doakan sekali mia cepat kurus ye...

hanna : mia makan nasik yg ibu dia masak tiap2 pagi kul 5.30 pagi tula...kalau xmakan kang sian lak kat ibu bangun awal semata2 nak masak nasik kat mia...

naz : wani pon rasa cam tu la nazz...doakan mia cepat berjalan ye

suzie : mia dah 13kg la suzi...mmg lembik la haikal kalau kene lesing ngan mia...alahai bila la kita nak jumpa ek

dira : wani rasa mia demam nak jalan la dira

mama arina : tq aunty...mia selalunya comot je...tp lam blog nih ibu asek masukkan pic cantik je...xmo saham mia jatuh la tu..

azlina : laling....apsal x ajak ibu mia je join...wakakaka

ezan said...

tembamnya mia.. geram tgk.. 2 kali ganda ngan sara ni... huhuhu...

aunty ezan doakan mia cepat baik ek.. last picture tu sgt2 mahal.. xclusive gitu! :)

Papa @ Mama Zara Sofea said...

waaa.... 13kg?.. patutle bambam... Zara baru 11kg lebih... nk gak dia bambam cam mia tu.. tp skrg pun sakit pgg kalo dkg dia..

Mummy Fia said...

naz!! demam nak lari eh..

suzie.. ku pun takut sekali mia debik fia.. tergolek2 nih..

hahahahaaa.. ku tgh bayangkan.. mampu tak mummy ni nak dukung mia..

tp kalo dpt gomol mummy sukkeee!!!!!! mia meh la dtg umah mummy..!!!

wanie @ suzie said...

ezan : tq aunty ezan...doakan mia ye...masalahnya skang nih badan mia penuh bintik merah pulak...huwaaaaaaa

yus : xpayah la nak besar cam mia...sesak nafas den nih nak dokong dia tau!!!haihhh

mummy fia : nampaknya anak ku yg paling besar antara anak2 kita sume...tul x????