Monday, November 30, 2009

pagi raya korban bersama mia strawberry....

pagi raya korban nih mmg sempoi abes la...si ibu dan si anak punya la bersiap cantik2 nak bergambar ngan baba.sambil2 makan duk tggu la kaum2 lelaki kat umah tu balik dari solat raya..hahhaha mcm la ramai sgt kaum lelaki tu padahal 2 org je pon baba n tokbah mia.masa asek menunggu tetiba baba mia muncul ngan baju n seluar lusuh...aik bila masa pulak dia balik nih n paling x tahan siap tukar baju buruk nak p tolong semelih lembu....ya ampunnnnn..hahhahaha bukan main lagi makeup2 cantik2 alih2 bergambar la ngan mia je la...xkuasa nak amik pic baba yg selekeh tu.bukan main lagi mula2 tu pakai baju melayu sedondon ngan ibu.hahahh


tgk!!! mia dah cebik sbb baba dah nampak hodoh...hahhah

tokbah kesayangan mia...

cenyum skit mia yg berbaju strawberry tu...

mia dan ibu yg xreti2 nak insafkan diri tuk kuruskan badan


menu dipagi raya rasa cam raya aidilfitri je..heheheh ada rendang ayam kampung n nasi impit

xkuasa nak bukak satu2 penutup tu

pagi raya org makan rendang mia belasah makan kunci..

tu aje nak citer...masakan2 yg lain sume xsempat nak amik pic...sbbnya masak je terus laju2 makan tanpa memikirkan perkara lain lagi...makan sampai sesak napas....kompem naik 5kg!!!!!

9 comments:

Mummy_Sofea said...

ala cumilnya baju strawberry 2 wani...geram tgk..erm samala ngn dila bergambar ngn sofea jr..papa dia xpakai bju cantik da,,nak g sembelih lembu..hehe xkuasa nak bergambar kan..

Azlina Ibu Alisha said...

comelnye baju stoberi mia..

wanie @ suzie said...

mummy sofea...laaa kita pon sama ke??? hahahah

ina...tq aunty ina

-DiraDiya- said...

jeng²..
strawberry dh kelua..
mia.. ya ampon.. gebu gebasnya kamu..
meh bg adam sket apa yg ptut..

SHIMA said...

wah3...mia nmpak cantik ar..makin tembam...mesti sedap klu dpt cubit ni...wakaka

wanie @ suzie said...

dira : laling...bila u nak kasi adam pakai baju apple???

shima : anak kita sama2 babam...hehehhe

Mummy Haziqah Kafiah said...

owh mia strawberi ade bj seragam dah.. pas ni fia kene g cari bj cherry la nampak gayanya.. br la padan.. mia strawbery n fia cherry.. ape cite ahli lain.. sila dptkan bj buah masing2...

wanie @ suzie said...

lina : hahhahahah cepat2 dapatkan baju seragam masing2...
-mia tggu fia bersama baju cherry ok
-adam apple sila mengamuk kat mama kamu supaya dia cepat2 cari baju apple...hahhaha

Ana ~ Life's better in Pink said...

wanie..kak ana tak bole tahan lah tgk mia ni..kalau dekat mmg akak dah pinjam sekejap..baju mia pun cute!!